Productmanager Rotterdam 40 uur wo master Als productmanager ben je verantwoordelijk voor het opbouwen van de leidende klantreis voor jouw productcategorie voor alle kanalen en landen waar coolblue actief is. Dit doe je door zowel het juiste assortiment tegenstrijdig de juiste prijs aan te bieden als de kennisoverdracht en service bij producten te overtreffen voor de afnemer. Je bent toerekeningsvatbaar voor het voorschrijven van de strategie wat betreft het assortiment, de pricing, bijverkoop en de upsell van jouw productcategorie. Je analyseert data en op ondergrond van nieuwe inzichten test je strategieën uit, bv. Een competitievere prijsstrategie of een kleiner assortiment. Je onderzoekt klantcontact- en retour relatie en ontwikkelt klantgerichte oplossingen op de website om dit omlaag te brengen. Je zorgt ervoor dat je marketing campagnes kloppend live staan en optimaliseert betaald- en organisch geslachtsgemeenschap. De kamers in je huis toeschijnen plots saai, had je maar een ballenbak. ‘moggûh! Fijn weekend gehad? ‘ als je ‘s ochtends aankomt staat robin al klaar met een kop koffie. je trekt de rapportage van klantcontact van je producttype van vorige week open. je bent tevreden : een 6 % lagere contact liaison dan vorige week. je kijkt of je nog opvallendheden ziet. de effecten zijn goed, maar toch zie je dat het lijkt alsof er één product minder goed presteert. je zoekt dit overigens uit en bedenkt soortgelijk een veel verbeterpunten die je dezelfde week gaat doorvoeren op de website. ‘s middags duik je in de effecten van de nieuwe prijstest voor laptops. een 5 % hogere winstbijdrage. dat is fijn! Door naar je wekelijkse meeting met de inkoper uit jouw team. met hem loop je door je nieuwste assortimentsanalyse. je plan is om 10 producten aan het assortiment toe te voegen. die producten werd de laatste inweken in de markt steeds meer verkocht en je wilt uittesten wat er gebeurt als wij die ook gaan verkopen. je kunt nu al niet wachten op de effecten! Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Je hebt een afgeronde wo-opleiding ( bij nasmaak marketing gerelateerd ). Je hebt een strategische en commerciële gezindheid ; je herkent verkoopkansen. Je bent goed met cijfers en weet data te translateren naar concrete inzichten en actiepunten. Je durft beslissingen te gebruiken en te experimenten met aanpassingen op de webstek, in de zaak en in de app. Verklarend gangbaar, doen. Je bent resultaatgericht, poneert jezelf ambitieuze doelen en neemt in het verkrijgen van je doelen ook volledige verantwoordelijkheid. Je bent een kei in stakeholdermanagement. Je weet de juiste informatie op te halen en te delen en mede daardoor je stakeholders te overtuigen van jouw ideeën. Je bent klantgericht en in staat om je goed in te leven in onze klanten en hun ( product ) behoeften. Je bent geestdriftig en toont aanzet om het elke dag een beetje beter te doen. Geld. Met meer dan 30 trainingen in onze eigen studiefabriek kun je elke dag een beetje beter worden. Een kantoor waarvan je foto ’s wilt maakt op een toplocatie. Vanaf rotterdam centraal is het 3 keer vallen voor je er bent. Oké, het is 2 minuten lopen. Korting op alle zaken die we verkopen. Ongekend goede werksfeer. Met versbereide dichtbijten, maandelijkse borrels, legendarische coolblue-feesten, de leukste teamactiviteiten en een informele, speelse afdeling. 25 vakantiedagen. Als je belooft dat je terugkomt. Reiskostenvergoeding en pensioenregeling. Grootte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we eeuwig voor open. Of je nu een week, periode of een jaar bij ons werkt. Uitdagend werk om helemaal in op te gaan, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent. |
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/foto.html |