Als u een kaart van de staat Florida bekijkt waarop de tolwegen zijn aangegeven, zou het u waarschijnlijk opvallen dat het veel weg heeft van een spinnenweb. In feite had Florida in 2013 meer tolwegen dan enige andere staat, en ze zijn onderverdeeld in drie categorieën. De meeste van hen zijn standaard tolwegen (ongeveer 21 wegen), maar er zijn ook 13 tolbruggen en causeways en drie managed lanes. Beheerde rijstroken omvatten omkeerbare rijstroken en rijstroken die tolvrij zijn voor HOV 3+ of motorfietsen. En als je daardoor simpel je six flags holland openingstijden mist. Dan zou dat erg zuur zijn. Het lijkt erop dat het aantal van deze wegen snel toeneemtHet lijkt erop dat het aantal van deze wegen snel toeneemt. De bedoeling van deze wegen is het verkeer vlotter te laten doorstromen omdat er minder belemmeringen zijn dan op de openbare weg, zoals verkeerslichten of stopborden. Dit is een mooi concept, maar het valt in de praktijk uit elkaar omdat de hoeveelheid verkeer die gebruik maakt van tolwegen tot gevolg heeft dat ze niet zo effectief werken als oorspronkelijk de bedoeling was. Het lijkt erop dat het niet betalen van tol niet eens bekeurd zou moeten kunnen worden, en veel automobilisten hebben er een hekel aan om überhaupt tol te moeten betalen. Worden onze belastingen tenslotte niet geacht de aanleg en reparatie van onze infrastructuur te betalen? Ah ha! Hier is de kern van het probleem dat ik in het verleden al vaak heb vermeld. Ik kan het niet vaak of duidelijk genoeg zeggen: ik ben er vast van overtuigd dat de reden waarom er in de staat Florida zoveel verkeersboetes worden uitgeschreven, niet is dat men zich bekommert om de veiligheid van de burgers, maar dat dit gebeurt om budgettaire tekorten op te vangen. Tolheffingen zijn slechts een verlengstuk van deze praktijkTolheffingen zijn slechts een verlengstuk van deze praktijk. Theoretisch zouden ze slechts geïnd mogen worden tot de kosten van die bepaalde snelweg betaald zijn, maar zo is het voor de meeste van die snelwegen niet gelopen. Neem bijvoorbeeld Alligator Alley, I-75 en SR 93 in Zuid-Florida. Deze werd in 1968 geopend, en toch bedraagt de tol voor auto’s nog steeds 3,00 dollar of 2,75 dollar met een SunPass. De instanties die baat hebben bij de tolheffing zullen ongetwijfeld aanvoeren dat de “verbeteringen” aan de weg de voortzetting van de tolheffing rechtvaardigen, maar het is een betwistbaar debat omdat er al bijna 50 jaar ononderbroken tol wordt geheven, zelfs wanneer de aanleg niet aan de gang of onlangs voltooid was. Hoewel het op veel plaatsen nog steeds mogelijk is tol te betalen met contant geld, lijkt het aantal tolpoorten dat dit als betaalmiddel accepteert steeds kleiner te worden. Velen zijn overgegaan op het gebruik van andere methoden, zoals een transponder. Het is daarom zeer belangrijk wanneer u op reis bent om ervoor te zorgen dat u weet welke vorm van betaling aanvaardbaar is op alle tolwegen die langs uw route te maken bestaan. Een transponder is een elektronisch instrumentEen transponder is een elektronisch instrument, zoals de SunPass, dat op de voorruit van een voertuig wordt geplakt. Wanneer u door een tolhuisje rijdt, scant een elektronische sensor dit apparaatje en wordt het tolbedrag elektronisch van een voorafbetaalde rekening afgetrokken. Het gebruik van een van deze apparaten resulteert meestal in een tolheffing die iets lager is dan contant geld, omdat er minder administratieve kosten aan deze methode verbonden zijn. Naast transponders wordt op veel plaatsen in de staat een tol-per-plaat systeem gebruikt. Dit programma is opgezet door het Florida Department of Transportation en maakt gebruik van een systeem waarbij een foto wordt genomen van uw nummerplaat wanneer deze een tolgebied binnenrijdt. Een kopie van deze foto, samen met de overtreding, wordt dan per post verzonden naar de naam en het adres van degene op wie de auto is geregistreerd. Dit is waarschijnlijk de duurste methode om tol te betalen, afgezien van het krijgen van een verkeersboete voor het helemaal niet betalen van tol, omdat er meer administratieve interactie voor nodig is. Zodra een operator een foto neemt van uw nummerplaat wanneer u door een tolstrook rijdtZodra een operator een foto neemt van uw nummerplaat wanneer u door een tolstrook rijdt, als u niet contant betaalt en er geen signaal wordt ontvangen van de transponder, zal hij een kennisgeving van de tolovertreding mailen naar het adres waar de auto is geregistreerd. Niet alle bestuurders beseffen dat ze een tolzone binnenrijden tot het te laat is. Als u dat overkomt en u beseft dat u een tolovertreding hebt begaan, kunt u online gaan om de boete te betalen zonder andere kosten te maken. Het is niet moeilijk te begrijpen waarom mensen het betalen van tol vaak afblazen en de bijbehorende verkeersboetes niet als echte verkeersovertredingen beschouwen. Het gaat tenslotte maar om een paar dollar, toch? Eigenlijk zijn ze misschien niet spannend, maar tolovertredingen kunnen veel ernstiger zijn dan mensen zich realiseren. Als u niet betaalt een tol via een van de methoden die hier genoemd, kunt u en waarschijnlijk zal krijgen een echte verkeersovertreding. Als u niet betaalt het verkeer ticket, het is dan geclassificeerd als een bewegende overtreding die kan leiden tot boetes van maximaal $ 200. Uw nominale tol is net exponentieel groter geworden; echter, NIET gewoon betalen. Niet gewoon negeren, omdat een ander gevolg van dit te doen kan een geschorst rijbewijs zijn. Om de negatieve gevolgen van een tolovertreding te vermijdenOm de negatieve gevolgen van een tolovertreding te vermijden, zijn er een paar dingen die u kunt doen om de kans op een overtreding te verkleinen. Zorg er altijd voor dat uw transponder werkt en dat hij correct geregistreerd is bij het juiste voertuig. Vergeet niet dat als u verhuist, de registratie van uw auto moet worden bijgewerkt. Verhuizen is meestal een chaotische aangelegenheid en vaak wordt vergeten het adres op de registratie te wijzigen. Het is echter zeer belangrijk dat u dit doet. Als de kennisgeving van overtreding van de tolheffing naar uw vorige adres wordt gestuurd, bent u nog steeds verantwoordelijk voor alle boetes of straffen die daarmee gepaard gaan. Dit is een goed moment om ons te bellen, want wij bestrijden dit soort verkeersboetes vaak. Wij zijn gespecialiseerd in alle soorten verkeersboetes en hebben een slagingspercentage van 99%. Zelfs als ze niet zo dramatisch zijn als sommige andere verkeersovertredingen kunnen zijn, moeten ze worden verdedigd om de zeer concrete gevolgen die daaruit kunnen voortvloeien te voorkomen, dus bel 954-967-9888 voor een gratis consultatie.
|
http://www.ticketforsale.nl |